/egy/ - Egyptian Anons

.الحياة عامله زي الخيارة، يوم في إيدك و يوم في طيزك


New Reply
Name
×
Email
Message*
Files Max 5 files95.4MB total
Password
[New Reply]


Retroshare Thread: >>58
SimpleX Thread: >>3076


ابن الشرموطه المنزل كتاب للفيمبويز والخرا دا المفروض مايبقاش ليه مكان في بورد تحت اسم egy 
مسلم مسيحي ملحد او هندوسي حتى المفروض مايقبلش بالخرا دا 
مش عايز اخش في نظريات المؤامرة و الحجات الغبيه دي بس حرفيا تحس ان هي اجندا و جيا علينا
ناس بتستغل العلوق الporn addicts و العندهم دادي اشوز عشان يفككوا هيكل الاسرة ال هي الدولة
+انا ضد ثريد البورن و ضد اي حاجت تسهل الوصول للمواد الاباحيه
Replies: >>4380 >>4383
انا شايف ان الشذوذ عامل زي السرطان للدول و اكبر مثال امريكا و البيحصل فيها
100% مؤامرة
d7b33bc22d29e44bc44dbd3e434e88aa5c60b78738461ad8535f8629c992f724.jpg
[Hide] (100.8KB, 1080x854)
>>4375 (OP) 
انا عندي احساس انها مش مؤامرة عشان على فورتشان كان في دسكورد تشانلز عليها ناس مرضى بيعملوا نفس اللي الأنون المريض ده ببعمله (وممكن يكون اكتر من انون)، ومع مراهقين مضطربين عندهم مشاكل نفسية و gender dysphoria، وكانوا بيشجعوهم انهم يبقوا feminized، وبعدها بدأوا يذلهم ويبتزوهم بالصور اللي كانوا بيبعتوهالهم، وفي ولد من اللي كانوا بيذلوهم دول قتل نفسه بـ shotgun على لايڤ ستريم واعتقد كان بسببهم.

يمكن على فورتشان كانت مؤامرة عشان يقال ان في ناس شغالين في الاستخبارات الأمريكية ليهم نشاط على فورتشان بسبب المشاكل الأمنية اللي بتيجي منه، وبرضه حوار ان من ساعة بداية الحرب في اسرائيل نوعية بوستات bait معينة اختفت لمدة كذا يوم، اللي هو شغل موساد نيك، بس كل الكلام ده نظريات مؤامرة وكلام فاضي.

الفكرة بقى الانون او الانونز اللي هنا بيقلدوا الخرا اللي بيشوفه على r9k ودماغهم مفشوخة من البورن، وماتفهمش بيعملوا كدا من الهيجان ولا في دافع ورا الهيجان، والانون ده فعلاً قالها في ثريد قبل كدا انه بيقلد بتوع r9k.

انا اتفق معاك في رفض النوع ده من المحتوى وان واحد يبقى groomer مريض بالشكل ده مقبول في مكان شايل اسم egy، ورغم كرهي الشديد لوجود الشواذ في المجتمع إلا إني متقبل فكرة وجودهم هنا طول ما هم مش بينشروا افكار معينة او بيحاولوا يستدرجوا حد vulnerable زي ما الانون اللي هنا بيعمل. المثير للشك فعلاً ان المود دخل في ثريد بيهدد انه "يمسح أي حاجة هوموفوبيك" كأن الاوبي مثلاً صاحبه وهو داخل يدافع عنه، واظن لو الحوار فضل مكمل بالشكل كدا المكان هنا مش هيفرق كتير عن بوردة الخول البيدو.
Replies: >>4383 >>4402
>>4380
إيجي لكل الناس, انت اولريدي عملت ثريد كراهيه فيهم, ليه تروح في الثريد بتاعهم و تتشاكل هناك؟ طب ما انت عندك ثريد تكسمهم براحتك!
انا قلت همسح كل حاجه هوموفوب في الثريد ده خصيصا, لكن مش البورده كلها...يلعن كسم رجل القش.
انت عندك ازدواجيه بنت شرموطه انت و اللي زيك, عايز تمحيهم و تفضل انت موجود, كسم الفكر الاستحقاقي السلفي ابن القحبه ده لا...
في ثريد اتعمل للكراهيه عليهم, روح كسمهم هناك, لكن مش تيجي في الثريد بتاعهم هما و تتمنيك و تخرب البورده.

انت فاهم حاجه ولا لا؟! مجموعتين عكس بعض, ده يعمل ثريد فالمجموعه العكسيه جات لحد عنده في الثريد بتاعه و عماله تشتم و تسفل...طب ليه تعمل كده و انت عندك ثريد؟ ما كل مجموعه تعمل ثريد بتاعها و تبقى في حالها.

ولا ده مش اوبشن و انت عايز البورده كلها تجمع فئه معينه من الناس؟
ثم انت مال امك بالناس؟ انت مالك الشخص مدمن بورن ولا لا؟ لاحظ السمات السلفيه الاستحقاقيه بنت الشرموطه الي فيك دي. ميقلد زي ما هو عايز انت زعلان ليه دلوقتي؟
ثم انت معكش دليل انه جرومر, انت بتستدل بحتت ستيريوتايب عبيط.

>>4375 (OP) 
>المفروض مايبقاش ليه مكان في بورد تحت اسم egy

ماهو ده الي ناقص بقى...كم الازدواجيه دي مريضه, انت مش ملاحظ انت بتقول ايه؟ انت مش عايز فئه تبقى في البورده! حرية التعبير دي لكل مش لسعادتك انت بس!
و زي ما قلت, ما انت عندك اصلا ثريد كامل للكراهيه عليهم, روح اهرش في طيزك هناك, ليه تيجي لحد عندهم في الثريد؟ ما انت لما تروح عندهم انت كده بتخلي البورده قرف, لما الثريد يبقى عباره عن شتايم و زفت انت كده بتضر البورده, روح كسمهم في الثريد التاني.
و إيجي هيفضل فيها كل حد, مش لكسمك لوحدك هي عشان ميبقاش في افراد من محتمع الميم هنا. البورده لكله. انت لو مسلم متشدد سلفي ارهابي يبقى اكيد مش هيبقى عندك الاوبشن ده
>>4383
 ولله انا شايف طول ما البورد متسميه باسم مصر ف هي المفروض يكون في تناسب بين ثريدات المسلمين و المسيحيين و الملحدين و الثريدات العادية 
لاكن تخليلي كسم البورد كلها شواذ و متحولين لا احا 
انت كدا ماشي بمدأ البيدو بتاع 8kun هو عشان ممكن يكون في نسبة ضئيلة في المجتمع مرضى افضل اسمح لثريدات البيدو
>>4383
ثم انت من سطرين مكتوبين استنتجت ان دا مسلم و كماان ارهابي و في نفس كلامك بتقول ازدواجيه وحرية تعبير
على اي اساس اصلا وصلت لكدا 
اتحداك لو عرضت الكلام على مسيحي حقيقي انه هيوافق 100%
>>4383
>>انت مالك الشخص مدمن بورن
الطبيعي لما بيكون في شخص مريض بنحاول نساعده مش نديله المواد اليخليه يمرض اكتر
>>4383
انا ماعملتش ثريد كراهية في حد، ولا انا حتى اللي عامل الثريد ده.  انا زي ما قلت رغم كرهي للشذوذ معنديش مشكلة حتى إن يبقى في ثريد جينرال لأي حد ال جي بي تي كيو اكس زد لام ألف ياء، ومعنديش مشكلة مع ثريد البورن، أكيد مش هدخل ثريد البورن اقول بطلوا بورن يا مدمنين، زي ما مش هدخل ثريد فيمبويز اقول بطلوا شذوذ يا خولات.
>ثم انت معكش دليل انه جرومر, انت بتستدل بحتت ستيريوتايب عبيط
هو نفسه بيقول انا مش فيمبوي بس عايز "اساعدهم" يتحولوا. من طيبة قلبه وحنيته مثلاً بيساعدهم؟ انت عبيط؟
You’re turning a blind eye نيك بأمانة.
>لكن مش تيجي في الثريد بتاعهم هما و تتمنيك و تخرب البورده
انت برضه مقتنع ان هو شخص واحد اللي هو انا بيدخل يشتمهم؟ انا اه بدخل اشتمه وبيبقى الغرض اني ابضن عليه عشان فكرته اللي انا رافض وجودها هنا. لو كان هو نفسه قال انا فيمبوي ولو حد عايز يبقى فيمبوي ممكن اساعده ماكنتش هتكلم، بس هو قال كدا؟
أي حد المفروض يكون ليه حق يخش أي ثريد يقول رأيه، حتى لو رأيه ده كان سلبي. وفي كذا انون غيري دخلوا شتموه، يعني الرأي العام في الثريد كان ضد الاوبي وفكرته، لما انت تهددنا انك هتمسح أي حاجة رافضة لفكرة الثريد يبقى دي اسمها دكتاتورية.
يجماعه بلاش بضان بقي احنا عايزين كل الناس تشارك حتى لو كان زنجي فضائي
اوكي, تحيا الاناركيه يا شباب نيكو في بعض قد مانتم عايزيين. انا لا اهتم.
>>4383
>إيجي لكل الناس, انت اولريدي عملت ثريد كراهيه فيهم, ليه تروح في الثريد بتاعهم و تتشاكل هناك؟ طب ما انت عندك ثريد تكسمهم براحتك!
>انا قلت همسح كل حاجه هوموفوب في الثريد ده خصيصا, لكن مش البورده كلها...يلعن كسم رجل القش.
مع كامل احترامي... انتا راجل معرص
لأن لو هنمشي علي المبدأ دا فا المسلميين بيشتمو فكل ثريد و المسلميين نفسهم مبيعترضوش فا انتا جاي تمسح دم حيض الشراميط و السيكس فلرويدز بتاعت الخولات بلسانك ليه دلوقتي هوا حد اشتكالك؟
انا ماشي من البورده المتناكه دي المصريين قال حريه تعبير قال, زبي يلا
Replies: >>4398 >>4404 >>4414
>>4397
انتم كلكو مش فاهمين حاجه, الفكره كان في ان البورده تبقى مكان نضيف شويه و منظم اكتر بحيث كله يمارس الي هو عايزه بدون ازعاج, يعني ده في ثريد و ده في ثريد و كده عشان البورده تبقى مكان healthy بس و متحضر.

بس انتم ولاد متناكه عايزينها خرابه مقلب زباله زريبه فبراحتكم الي تشوفوه صح اعملوه و انا تحت امركم.
Replies: >>4400 >>4414
>>4398
يابن الاحبه في فرق بين ان الواحد يمارس ال هو عايزه بحريه و بين انك تحس انه بيفرض عليك حاجه مريضه زيه
مش طبيعي اني الاقي كل يوم ثريد لواحد بياخد فيها و عايز الناس كلها تاخد فيها
Replies: >>4403
>>4380
بص يا انون نظريات المؤامرة انت اولاً هو اة نوعاً ما الفكرة جتلي من التراب بوستينج اللي كان بيحصل على /r9k/ و بعد كدة الفكرة اتغيرت و بقت لمساعدة الانونز عموماً فا كسمك مش بحاول اشقط حد خلال دة.
تاني حاجة انتحار Shuaiby Aslam ملهوش اي علاقة بالfemboy harem بتاع ريكو الحوار ابتدأ يتقلب ضدهم عشان ريكو غبي ابن متناكة معترف بالابتزاز عشان الclout.
تالت حاجة لو انت مصدق انها مؤامرة يهودية إسرائيلية صهيونية أمريكية طيزية كخة فا انت مكاريوس يكون في عون الخليتين اللي في دماغك
و يكسمك هو انت شايف الميول دي كدة يبقى لا يمكن تكون طبيعية و لازم نبقى من البورن و الادمان ما ياوغبي من قديم الأزل و الجايز موجودين من ايام لوط نبي الاسلام و من قبله يا اهطل خليك في غبائك دة يا انون انت عايز تيجي تبضن في اي ثريد مكتوب فوقه Anon95 صدقني ما فارقة قد ما شكل الثريد بيبقى وحش عشان فيه قرود بتتخانق فوق بس مش اكتر
Replies: >>4414
>>4400
بفرض على كسمك فين البورد فيها من كل شكل و لون و انا بواجه فئة معينة منها حط ايدك في طيزك محدش مهتم يفرض على على كسمك انت مش الشخصية الرئيسية ولا حاجة يا مغفل
Replies: >>4429
>>4397
المسلمين مبيعترضوش دي مشكلتهم هما مش إحنا شوفلك حجة تانية يا انون
Replies: >>4410
>>4404
95 زب اما ينيكك
مش هتناقش معاك عشان انتا غبي
>>4397
اتفق معاك يا انون وانا كمان ماشي من كس ام دي بورد، ومحدش بيفهم في الثريد ده وعنده وجهة نظر غيرك.
>>4398
محدش فاهم حاجة غيرك انت يا ابن الشرموطة، انت اللي بتفهم كل حاجة. كدا البورد بقت هيلسي وجميلة، وشوية واحد بنزل زبه وواحد ينزل انه عايز يتحول وواحد يقولك انا بحب الفيمبويز وهساعدهم يتحولوا. كس ام الشواذ وأي حد بيقف معاهم ومش بيحاول يحطهم في كونتينر لو مش عارف يخلص منهم.
Birds of a feather flock together. Fuck you all.
>>4402
مش هتناقش معاك يا مختل وكس ام اللي سايبك تتكلم. انا او شفت زي امثالك على الحقيقة اقسم بمكاريوس اخليك مش عارف تمشي طول حياتك من اللي ممكن اعمله فيك. اتبسط بالبورد يا شرموط يا خول يا مخنث.
Replies: >>4416 >>4430
>>4414
القرود احادي الخلية اللي شبهك اقل حاجة فيهم القتل يا ابن اللبوة
Replies: >>4418
>>4416
كس دين ام شكلك، انت ممكن تشتمني بكل الشتايم الممكنة وتقول عليا غبي وقرد وامي كذا وابويا كذا، بس كله كلام في الفاضي. الحقيقة المؤكدة اللي مفيش حد يقدر يشك فيها انك... خول، يا خول.
Replies: >>4421
>>4418
بعيداً عن غبائك انا ولا في مرة واحدة قولت اني فيمبوي يمتخلف يا ابن الشرموطة انا بحب الفيمبويز و الترانس وومن بس لكن انا masculine اكتر من امك اللي هو ليڤل ذكورة محدش يقدر يوصلله يعني فا انت شوف حد ينيكك قبل ما تتكلم يمكن عقلك يشتغل ولو للحظة
Replies: >>4427
>>4421
>انا masculine 
>بحب الفيمبويز والترانس
خول يعني، بتحب الازبار وعايز تحكها في واحد عامل نفسه واحدة. يعني خول ومخنث وطري ومتني ومريض نفسي وجرومر. مفيش حد masculine بيقول انا دكر نيك اوي ولڤل ذكورة عالي الا لو كان بتاعه قد نواة البلحة وانسكيور زيك كدا. افضل اعمل ثريدات فيك ورد على نفسك. انت اوسخ من الانون البيدو، ورد واشتم براحتك هنا يا فيمبوي يا طري، محدش هيرد عليك بعد الؤد ده واشك ان حد هيجي البورد هنا تاني بعد الخرا اللي انت بتعمله ده.
Replies: >>4432
>>4403
يابن الراجل المش موجود لما تلاقي كل يوم على الاقل ثريد و اتنين و النهارده لوحده مش اقل من تلاته للفيم بويز و التحول دا كدا مش فرض يامعرص
Replies: >>4433
>>4414
خدوني معاكوا 
هو شكلوا مكان بقى ميؤوس منه و هيقلب نفس سيناريو 8kun
images_(11).jpeg
[Hide] (29KB, 574x534)
>>4427
Replies: >>4435
>>4429
يولاد القحبة يا اغبياء انا حرفياً اعرف ازايز مية اذكى من كسمكوا انتوا عارفين معنى كلمة فرض؟ عارفين يعني ايه مخنث؟ عارفين يعني ايه خول؟ دة انتوا اغبياء نيك
Replies: >>4434
>>4433
اه يعني انون ٩٥
>>4432
>وانت بتحاول تشرح انك مش خول عشان بتحب الفيمبويز والترانس
ياولاد المتناكة كل اما اخش البورد الاقي خناقات فيمبويز وملاحدة السكس لحس دماغكم ياولاد الشرموطة اتكلموا ف حاجه عدله
الثريد دا مضحك نيك
[New Reply]
Connecting...
Show Post Actions

Actions:

Captcha:

jschan 1.2.1